poniedziałek, 28 stycznia 2013

Zdjęcia z dzisiejszeo porannego spaceru.

Dzisiaj przytruchtałam do was ze zdjęciami.
Ale zanim zdjęcia, to może czas pomyśleć o zmianie adresu?
No, bo przecież w oczekiwaniu na psa jest już dawno nieaktualne.
Ale to może później.
Pamiętacie jak pisałam, że psiaka będę miała dopiero na ferie? Czyli to by było dopiero teraz a Kamę mam już prawie 2 miesiące. Nie wyobrażam sobie tego, że przez te wszystkie mrozy musiała by siedzieć w schronisku... Szkoda mi innych psów, ale wszystkim nie pomogę. Jak ktoś mądry powiedział:
Adoptując psa nie zmienisz całego świata, ale zmieni się świat tego psa.
 No to teraz zdjęcia:
















Większość zdjęć jest takich bez sensu, ale co tam:D
Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ;D
    Też chcę pomagać psom ze schroniska, ale niestety nie mogę adoptować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też szkoda psów ze schroniska. I nie zmieniaj adresu, bo już w przeglądarkę wklepalam adres ;D

    Pozdrawiamy ;) !

    P.S - Zapraszamy do nas na bloga, na konkurs :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt,szkoda wszystkich psiaczków w tych schroniskach.Ja sobie postanowiłam,że gdy dorosnę adoptuje ze schroniska jednego lub dwa pieski :) Zdjęcia są bardzo fajne i moim zdaniem mają sens

    OdpowiedzUsuń