sobota, 11 maja 2013

O niczym.

Hej!
Co u was?
U nas nic nowego ani ciekawego.
Nie mogę teraz przesyłać zdjęć, bo skończył mi się limit na internet i muszę czekać do poniedziałku/środy.
Za dokładnie 17 dni jadę do sanatorium, nie wiem jak wytrzymam bez Kamy:(
Na dzisiaj nie mamy zaplanowanego nic ciekawego.

Co do konkursu to czas do środy. Wyniki będą w piątek/sobotę. Dostałam dużo zdjęć, nawet się nie spodziewałam. Wybór trudny, bo wszystkie zdjęcia są naprawdę dobre. Nie wiem co wybiorę:(

No i to chyba wszystko, w tym ,,nowym'' tygodniu nie będę dodawała postów, bo mam dużo sprawdzianów itp. do popraw. Ehh:(
Już niedługo wakacje, cieszycie się?
Ja bardzo!

Pozdrawiamy!

7 komentarzy:

  1. na pewno będzie Ci trudno przez ten czas być bez Kamy.oczywiście że cieszę się że wkrótce wakacje,na prawdę czas leci i zaraz nim się obejrzymy będą wakacje.! z niecierpliwością czekam na wyniki konkursu,może akurat coś się uda i Baddy zajmie jakieś miejsce. :D

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kama da radę :)
    Już niedługo wakacje ^^ Skaczemy z radości ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bój się rodzina/przyjaciele na pewno zadbają o Kamcię : ))
    A tobie czas minie tak szybko i nim wyjedziesz do sanaatorium to zaraz przyjedziesz :D Czekam na wyniki konkursu.
    WAKACJE *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie trudno, ja też sobie tak myślę jak to będzie jak wyjadę na wakacje, na obóz, jak będę tęsknić za psiakiem. To naprawdę ciężkie :(
    Co do konkursu to postaram się jeszcze wysłać zdjęcie. Mam nadzieję, że zdążę ;))

    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że się cieszymy z wakacji! Nie możemy doczekać się wyników konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wakacji meega się cieszymy '>
    Co do sanatorium nie będę przepisywać.. Popieram poprzedników <3
    Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj, do wakacji jeszcze tyle czasu... ale i tak się cieszymy, tylko mamy nadzieję, że dobrze ten czas wykorzystamy ;D
    Nie możemy się już doczekać wyników konkursu :)
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas --> http://mojpiescockerspaniel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń