środa, 16 stycznia 2013

Jesteśmy, żyjemy i mamy się dobrze!

Strasznie zaniedbałam blooga...
Ale nie miałam czasu pisać:(
Ale za to dzisiaj jesteśmy:)
Postaram się po nadrabiać zaległości w waszych blogach jeszcze dzisiaj:)
U nas ja zwykle, czyli nic nowego.
To może napiszę co potrafi Kama?
-siad (ale jeszcze pracujemy)
-na miejsce
-nie wolno
-do domu (na dworze blisko bloku spuszczam ją, a ona biegnie do klatki:)
Nie wiem czy pisałam już , że Kamę spuszczam? W każdym razie TAK.
Słucha się i nie ucieka!
A no i jeszcze nauczyłam Kamę jej imienia. Na początku nie reagowała na nie kompletnie.
No to teraz zdjęcia (wszystkie są ze spaceru koło domu):








Pozdrawiamy:)

2 komentarze:

  1. No to mądrego masz psiaka ;D
    No i dobrze, że już reaguje ;)
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrego, mądrego:0
      Ale daj łapkę nie pojmuje:D

      Usuń