poniedziałek, 8 lipca 2013

,,Blog został usunięty'' o co chodzi?

Hej!
Dzisiaj rano jeszcze normalnie logowałam się na konto google i komentowałam blogi.
O 13 dostałam SMSa od przyjaciółki z zapytaniem dlaczego usunęłam bloga. Co, ja przecież nie usuwałam bloga?! Kilka chwil temu próbowałam wejść na mojego bloga i to samo. A gdy próbowałam zalogować się na konto google to wyświetlił się komunikat, że na moim koncie zostały wykryte nietypowe działania. Przecież ja nic nie robiłam!
Wiecie o co może chodzić? Hasła nikt do mojego konta nie zna.

A co do cieczki to już powoli koniec, bo Kama odgania od siebie psy i się już nie nadstawia, więc za tydzień/półtora będziemy mogli zacząć naukę przywoływania:)

Jak wam mijają wakacje?
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Wiesz, radziłabym zmienić hasło.
    To dobrze, że cieczka się kończy :> Wakacje trochę leniwe, bo nawet Rufi nie cieszy się na słowo "spacerek" :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę tak samo ja Suzanna- zmień hasło :D
    Wakacje jak najbardziej- pozytywnie. Choć jak na maltańczyka ostatnio jest zbyt gorąco :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... oprócz zmienienia hasła, nic nie przychodzi mi do głowy..
    Wakacje mijają baardzo aktywnie, wesoło i zwariowanie ;))
    Super, że cieczka już mija :)

    Pozdrawiamy
    J&T

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma innego wyjścia - zmień hasło!
    No, to ciekawie że cieczka przeszła :)
    Moje wakacje na razie przed kompem, ale od nastepnego poniedziałku będzie aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co z tego co się orientuje to czasami tak się wyświetla że blog jest usunięty,a w rzeczywistości tak nie jest,sama tak kiedyś miałam,ale tak czy siak proponuje zmianę hasła.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  6. 45 yrs old Account Executive Thomasina Kesey, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Surfing. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ram. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń