poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Bezdomne psiaki.

Drugi post dot. bezdomnych psiaków.
W tym chcę tylko wam powiedzieć, że jeśli zobaczycie jakiegoś bezdomniaka postarajcie mu się pomóc.
Nie mówię o zabieraniu do domu, ale np.  dokarmianiu.
Ja sama noszę takim dwóm kundelką z mojej okolicy jedzenie. Pokazywałam nawet w którymś poście zdjęcie, pamiętacie?
One trzymają się razem, wszędzie razem chodzą... To takie słodkie, taka psia przyjaźń...
Stworzyły ,,stado'' z dwóch samców...
To teraz ich zdjęcie
P.S
Od jutra mam wolne, wiec będzie więcej zdjęć:)


5 komentarzy:

  1. Biedne :(
    A czemu masz jutro wolne ? Ja muszę dybać do szkoły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są testy gimnazjalne!
      Też będziesz to już miała za rok (jak się nie mylę).
      Biedne, biedne, ale widzę, że oprócz mnie ktoś jeszcze je dokarmia to nie mają aż tak źle. A w schronie (przynajmniej u mnie) zamknęli by je w klatce/kojcu i by musiały siedzieć, ale tu znowu samochody i inne tego typu niebezpieczeństwa://

      Usuń
  2. Schroniska się pełnią bezpańskimi psami niestety..
    Ja jutro jade na wycieczkę aż do piątku ^^
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  3. bezdomnym psom jak najbardziej pomagam,domów szukam im na własną ręke by nie musiały trawiać do schronisk.masz dobre serce,gratuluje. :) ostatnio znaleziony został u nas Bullterier obecnie jest u znajomego,staramy się znaleźć mu dom.niestety noga w gipsie został potrącony.znajoma znalazła sunie w ciąży,oj bezdomniaków pełno ale mało ludzi którzy są gotów im pomóc. :( blog świetny będe odwiedzać.!

    serdecznie zapraszam również do nas.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedne... Najgorsze, że coraz więcej takich bezdomnych psiaków:(

    OdpowiedzUsuń