piątek, 3 maja 2013

Poranne spacery.

Hej!
Zauważyliście, że od kilku dni codziennie dodaje posty? Aż sama jestem zdziwiona:D
Z dzisiejszego spaceru.
Ale to chyba dlatego, że już za 26 dni jadę i nie będzie mnie przez miesiąc...
Mam nadzieję, że nie przestaniecie wchodzić na mojego bloga przez moją nieobecność, prawda?
Ja postaram się komentować wasze w miarę możliwości. Jeżeli nie będę miała tam dostępu do komputera to z telefonu:)

No to przejdźmy do tematu.
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam poranne spacery. Szczególnie jak jest wolne, czy to weekend czy jakieś święto. Zawsze wtedy wstaję (nie nastawiam budzika czy coś tylko jak już się wyśpię), jem śniadanie i idę z Kamą do parku. Rozbudzę się, a i dla mojego zdrowia taki poranny 1.5 godzinny spacer jest dobry!
Rano w parku nie ma dużo ludzi, są tylko psiarze. Ptaki pięknie śpiewają i w ogóle Cud, Miód i Malina.
Z Miedwia. 1 Maj 2013r.
Dzisiaj też było tak samo. Nie powiem, miałam lenia. Nie chciało mi się iść, ale przezwyciężyłam niechęć i było fajnie:)
 Kama nawet biegała za patykiem, co jej się zdaarza baaaaardzo rzadko.
A wy lubicie poranne spacery?

Zdjęcie z Miedwia. 1 maj 2013r.
Pozdrawiamy!


6 komentarzy:

  1. Oj tak, to chyba najlepsze spacery, zawsze są dłuuugie. Oczywiście jak idę do szkoły to już nie są takie długie xDD

    Pozdrawiamy również ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zapomnę o Twoim blogu,na pewno gdy pojawi się nowa notatka będę czytać i komentować.ahh teraz w czasie tego wolnego tyle się dzieje że nic dziwnego w tym że piszesz codziennie notatki. :)

    odnośnie porannych spacerów tak,uwielbiam je.my w czasie wolnego często na spacery idziemy na trochę krócej niż w południe bo w południe przez ten czas codziennie jestem umówiona z właścicielami psów i 4 psami.idziemy wtedy na polany,do lasu itd.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię poranne spacerki. Jest tak fajnie,a szczególnie latem w wakacje. W wakacje zawszę wstaję o 7/8 godz. i idę z Majlem na spacerek :)
    Pozdrawiamy i czekamy na kolejne notki,

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, bardzo lubię, ale tylko gdy jest ciepło i ładna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię poranne spacerki! Dzisiaj już ten spacer zaliczony:D Fajny wygląd bloga!
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń