czwartek, 25 lipca 2013

Szczepienie i powiększony węzeł chłonny.

Hej!
My dzisiaj z niezbyt dobrymi wiadomościami wpadamy, niestety:(
Ostatnio (w poniedziałek) głaskąją Kamę w okolicy sutka wyczułam guzka, a jako, że mieliśmy iść na szczepienie w czwartek to wtedy postanowiłam to pokazać lekarzowi.
No i wteterynarz powiedział, że dobrze, że to zauważyłam, bo potem mogłoby być gorzej. Kama ma powiększony węzeł chłonny w okolicy gruczołów mlecznych itp. Na razie mamy obserwować 2-3 miesiące i jeżeli będzie się powiększać, to niestety operacja:(
No, to koniec smutków. Mamy wakacje!
Jaka u was pogoda? U nas strasznie gorąco, a weekend ma być masakra:(
I muszę pochwalić moją suczkę. Kama przychodzi na zawołanie, nawet w towarzystwie innych psów:) Nareszcie, udało się:)
O i u weta pytaliśmy też o przybliżony wiek Kamki i powiedział, że ma ok 7 lat.
To na tyle.
Pozdrawiamy:)

5 komentarzy:

  1. jeju... niech z Kamą będzie jak najlepiej.! miejmy nadzieje że operacja nie będzie słuszna. :C trzymajcie się dobrze dziewczyny.! u nas wakacje hymm... lecą.! zdecydowanie za szybko.są dni gorsze i lepsze w końcu to życie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzymy Kamie zdrówka :) Myślę, że wszystko będzie dobrze ;) Ach, siedem lat? Na prawdę? Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć - na wszystkich filmikach taka radosna, żywa... Myślałam, że ma dwa, może trzy lata, ale siedem? Trzyma się bardzo dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej była bezdomna :)
    Pozdrawiamy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla Kamy! Na pewno wszystko będzie dobrze; ))
    Nie spodziewałam się by moda miała AŻ 7 lat. W każdym bądź razie na tyle nie wygląda. Zazdroszczę przychodzenia na zawołanie.
    Pozdrawiamy wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka i pełnych radości wolnych dni ! Na pewno będzie dobrze, happy end :D
    Kama nie wygląda na tyle, dopóki tego nie przeczytałam moim stwierdzeniem ze zdjęć wyglądała na dużo mniej.. A co do przychodzenia na zawołanie to gratuluję ! ! ! Z haszczorem chyba nigdy mi się to nie uda, ale będziemy próbowały.. Może kiedyś w końcu moja suczka się posłucha.. zobaczymy..

    Czekamy na kolejnego posta ^o^
    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń