środa, 8 maja 2013

Kama na wystawie w szkole!

Hej!
W szkole mamy akcje typu ,,Adoptuj psa ze schroniska''  czy ,,Pomóż psiakom ze schroniska'' i na takiej tablicy korkowej powieszone są różne zdjęcia. Dzisiaj przechodząc koło jednej z nich moja koleżanka kontem oka zobaczyła tam... Kamę!
Jaka niespodzianka:D
Zdjęcie oczywiście jak jeszcze była w schronie.
Byłam bardzo zaskoczona jak zobaczyłam tam swojego psiaka:)

Tylko to wam chciałam powiedzieć, a raczej napisać.
Przypominam o konkursie, więcej inf. po prawej stronie bloga:)

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Na pewno to była dla Ciebie fajna niespodzianka ;) W mojej szkole też mieliśmy podobną akcję: zbiórka jedzenia i akcesoriów dla schroniska, a potem krótkie opowiadanie o życiu psiaków z przytuliska :)
    Pozdrowionka: W&M

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super.!
    warto pomagać psom ze schroniska,ja we wakacje będę wolontariuszką. ;] odnośnie konkursu wysłałam już fotki.

    pozdrawiam
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Acch widze ze Kama staje sie "slawna" :D Chcialabym zobaczyc Twoja mine jak to zobaczylas ;pp
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też jets co kilka miesięcy organizowana akcja; Pomóż zwierzakom ze schroniska. Uczniowie przynosza jedzenie, obróżki, karmy koce itp.
    Wszystko się przydaje : )) Odnośnie konkursu to wzieliśmy udział i fotka od nas powinna dotrzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to musiało być zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To super. Kamcia na szczęście ma już dom:D

    OdpowiedzUsuń