piątek, 12 lipca 2013

Korzystamy z wakacji:)

Hej!
Wczoraj tzn. z wczoraj na dzisiaj nocowałyśmy u babci!
Jestem bardzo dumna z Kamy, ponieważ, gdy ją spuściłam słuchała się mnie i przychodziła ZA KAŻDYM razem, gdy ją wołałam- miałam oczywiści smaczki. Jednak wole nie robić tego, gdy w pobliżu są inne psy. Jeszcze nie teraz.
Z innych atrakcji było spotkanie z Milką, ale Kama jak to Kama mała gdzieś zabawę, wolała węszyć. Ale.. UWAGA! Mój pies biegał za patykiem. Zdarza się to baaardzo rzadko:D


 I jeszcze zdjęcie naszej książeczki zdrowia Kamy:
A propos książeczki zdrowia to  w poniedziałek/wtorek idziemy na szczepienie przeciwko wściekliźnie.
Z komendą Daj Łapę! idzie coraz lepiej, naprawdę jestem z niej dumna!
I na koniec chciałabym was przeprosić za niekomentowanie blogów, ale jakoś tak wyszło.
Obiecuję poprawę!

Jak wam mijają wakacje?
Pozdrawiamy:)



 


6 komentarzy:

  1. Widzę że powodów by być dumnym z Kamy przybywa. Oby tak dalej.
    Wakacje mijają nam leniwie, ponieważ pada. Jedyna atrakcja to codzienne spotkanie z Bellą, zaznajamianie się z nowymi produktami i nauka komend. :)
    No cóż liczymy na poprawę pogody i na jakieś urozmaicenie naszych wakacyjnych planów. Ale z tego co wiem to jeszcze będzie się działo xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To super! Gratulujemy postępów w nauce u Kamy! ;)) fajnie, że biegała za patykiem ;)
    Wakacje - jakoś mijają. Za dwa dni wjeżdżam, muszę zotawić Toffiego ... :( wykorzystujemy jak a razie, dobrą pogodę, wychodzimy na długie dpacery, często też nad rzekę :) dziś u nas deszcz, więc liczymy na słńce!

    Pozdrawiamy
    J&T

    OdpowiedzUsuń
  3. aa u mnie wakacje lecą,cieszę się Baddy'm bo mieliśmy przerwę gdyż wyjechałam do Gdyni na 6 dni.
    ps. Kama jest śliczna.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy taką samą książeczkę:)
    Postępy widziałam na własne oczy!
    Pozdrawiamy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratulacje z tą komendą :>
    Wakacje mijają nam dobrze. Robimy tylko dwie rzeczy : chodzimy na spacery i oglądamy filmy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszymy się że Kama ma już książeczkę zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń