niedziela, 18 listopada 2012

Co zamierzam nauczyć mojego psa+relacja ze schroniska

Dzisiaj znów byłam w schronisku. Postanowiłam, że teraz będę chodzić tam co 2 tygodnie, bo nie ma mnie kto wozić i muszę chodzić na pieszo,a to jest 4km od miasta :D.
Dzisiaj jak zwykle posprzątałam  2 małe kociarnie i wyprowadziłam pieski.
Sama już nie wiem jakiego psiaka chcę wsiąść. Podobają mi się dwa...
A mieć mogę tylko jednego:D
Ale do stycznia na szczęście dużo czasu jeszcze :).
 Pierwszy psiak ,który mi się podoba to ten z którym był film chyba 2 posty temu, a drugi to taka Kaja- mała suczka, długa, kręcona sierść i krótki ogonek. Umie podaj łapę i poproś 8)

Czego zamierzam nauczyć mojego psa?

Chciała bym aby mój pies umiał siad, daj łapę, poproś, przynieś, do mnie, noga, leżeć, na legowisko. I to na tą chwilę chyba wszystko.
W następnym poście postaram się zrobić zdjęcia w miejscach, gdzie zamierzam chodzić na spacery:)


Dziękuje wam za każdy komentarz i wizytę.

Jak nudzi się wam poczytajcie  http://www.dogomania.pl/forum/threads/122495-Najdziwniejsze-komentarze-dotyczace-waszych-ps%C3%B3w-%29-2/page37  - można się pośmiać:P

http://www.dogomania.pl/forum/threads/21924-Metamorfozy/page17 - i to, żeby się wzruszyć, popłakać, pozachwycać:)




Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. E, 4 km to nie jet taka ogromna odległość. :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest, ale mama się o mnie martwi, bo trzeba iść drogą, gdzie jest bardzo wiele zakrętów i nie ma pobocza, a w weekendy jeżdżą tam b.szybko:)

      Usuń
    2. Oj, to współczuję. :)
      Ja wszędzie idę i ogólnie jestem "wolnym człowiekiem". Niczego się nie boję i wszystko osiągnę. Pomysł i sposób zawsze się znajdą. Mi nic nie jest straszne. Rodzice się już do tego przyzwyczaili wieki temu, zwłaszcza, że i tak za mną nie nadążają. :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz przykładnym właścicielem. To bardzo dobrze, że pomagasz w schronisku! Sama jestem wolontariuszką i wiem, jak dużo trzeba się namęczyć. ♥

    OdpowiedzUsuń