sobota, 10 listopada 2012

Jak będzie wyglądał przeciętny dzień mojego psa? + film ze schroniska

Hej!
Chciałam podziękować za komentarze. Co do jednego komentarza to: Wątpię żeby mi się znudziło, bo czekam na psa 2.5 roku i wreszcie teraz mama się zgodziła.

Tak jak pisałam już wcześniej posty pojawiać się będą  raz w tygodniu, przeważnie w sobotę, bo w tygodniu nie siadam do komputera z braku czasu.

Ferie w moim województwie są od 28 stycznia do 10 lutego. Więc podejrzewam, że w 1 dzień ferii pojadę po psiaka jak nie w piątek po szkole.

Niestety, ktoś adoptował suczkę, którą chciałam wsiąść. To dobrze przynajmniej nie musi siedzieć w schronisku do stycznia i czekać, a dzięki temu inny psiak ma szanse na adopcje przeze mnie.

Jest jeszcze jedna suczka, która była druga w ,,kolejce'', brana pod uwagę gdy by tamtej już nie było.
Nie wiem o niej dużo.Jedynie to, że jest strasznym pieszczochem i jest większa od Miki.


Teraz czas na główny temat.

Myślę, że przeciętny dzień mojego psa będzie wyglądał tak jak poniżej. Oczywiście nie dokładnie jak poniżej,bo przecież nie będę biegła jak będę np. na urodzinach żeby pobawić się z psem :P.

6.00-6.30 spacer
6.30-14.30 drzemka, zabawa
15.00 jedzenie
15.30-17.30 spacer
17.30-19.30 drzemka, odpoczynek lub nauka sztuczek
19.30-19.50 spacer
20.00-21.00 zabawa, przekąska, sztuczki
21.15-21.40 spacer

Co wam się nie podoba w planie? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam.






1 komentarz:

  1. Nie zostawiłaś w planie czasu dla siebie na np. naukę. :)

    Po drugie nie wyobrażaj sobie, że życie z psem jest takie poukładane. XD Zdecydowanie nie. Możesz sobie wyznaczyć godziny spacerów, ale nigdy godziny powrotu, zabawy czy nauki. Zresztą sama się przekonasz.

    PS. Pisze się "wziąć"- nie "wsiąść". :PP

    OdpowiedzUsuń