piątek, 2 listopada 2012

Jak będą wyglądały moje spacery?

Na początek chcę odpowiedzieć na komentarz. 
Po pierwsze WOW pierwszy komentarz. 
A w odpowiedzi jeżdże do schroniska w Kiczarowie (29) przy Stargardzie Szczecińskim. 
A co?

Po drugie chcę powiedzieć, że posty będą pojawiały się max. 2 razy w tygodniu, ponieważ do stycznia nie będzie o czym pisać:D


Teraz przechodząc do tematu. Jak wyobrażam sobie moje spacery?
Hmmm. Zaczynając od pierwszego rano. Mieszkam w centrum miasta, więc rano nie będę chodziła do parku,ponieważ się boje jak jest ciemno:D. Pierwszy spacer będzie ok. godz. 6.00. Będzie trwał z 20-40 min. Będzie polegał na załatwieniu potrzeb pieska (co jest chyba logiczne:P) i na bieganiu (ja + pies swobodnie biegnący)
Drugi spacer jak wrócę ze szkoły czyli 14-15.30 i będzie to spacer długi tzn. 1.5-2h. Pójdziemy do parku (latem nad jezioro), na pole lub do lasu. Będzie polegał na aportowaniu, uczenia się sztuczek i oczywiście swobodnego biegania.
Trzeci spacer będzie ok.19 i będzie trwał 20-30 min. Czyli siuisu, kupka, krótka zabawa i do domu.
Czwarty spacer będzie ok. 21 i będzie to na zasadzie załatwienia się i trochę biegania i do domu.

Chciałam poinformować, że dopóki pies nie zacznie mi ufać, a ja jemu nie będzie biegał swobodnie, ponieważ nie chę żeby uciekł. Do tego momentu ja będę z nim biegać. Może mi się spodoba?

A jak wyglądają wasze spacery? Piszcie w komentarzach lub na e-mail zuzawa1999@gmail.com

Pamiętajcie każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zarówno ten miły i niekoniecznie schlebiający mi. Wiem wtedy, że to czytałeś i wiem co mogę poprawić

Pozdarwiam
 


 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, ze jesteś taka zdeterminowana ;) Mam nadzieję, że pies Ci się nie znudzi, a tym bardziej obowiązki ;) Oglądałam filmik z poprzedniego posta - piesek śliczny ! Widać, że cieszą się z Waszego przybycia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.Będziemy czytać.
    Razem z tobą czekamy na twojego przyszłego psa!!
    Ciekawie opisane.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń