poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Jutro znowu do szkoły....

Jutro wracam do szkoły, Kama znowu będzie siedzieć sama w domu.
Już przezwyczaiła się do mojej obecności, a tu znowu BUM! i mamusi (mnie:P) nie ma.
Od dzisiaj równy miesiąc i trzy tygodnie do mojego wyjazdu do sanatorium. Jak ona beze mnie wytrzyma, a jak a bez niej?
To tak na szybko post. Zdjęć nie mam.
A co teraz robi Kama?
Jest na spacerze z tatą. Udało mi się go wygonić na wieczór. Jak raz na miesiąc z nią pójdzie nic mu nie będzie XD.
Chciałam wam podziękować za dużo komentarzy pod ostatnim postem. W historii tego bloga to na prawdę dużo, więc DZIĘKUJĘ!
Pozdrawiam (tylko ja Kama na dworzu, ale pewnie też by was pozdrowiła:p)

3 komentarze:

  1. Za komentarze, przynajmniej mi, nie dziękuję - czytanie Twojego bloga to prawdziwa przyjemność ;D Wyjazdy do sanatorium bardzo współczuję (jeśli chodzi o psa) :(
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Kama wytrzyma bez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda że wyjerzdzasz do sanatoium, ;/
    Ale jak ta Kama wytrzyma bez ciebie? :D
    Na pewno będzie miała zapewnioną opiękę przez Twoich rodziców i wszytską będzie ok ^^

    Pozdrawiam+dodaję siebie do obserwatorów i licze na to samo : ))
    Bloga będę odwiedzać i komentować tak często jak się da:D

    OdpowiedzUsuń