piątek, 19 kwietnia 2013

Ach, wiosna...

To już drugi post dot. wiosny, ale jakoś nie mogę uwierzyć, że nareszcie przyszła.
Na dworze jest cudownie, a wczoraj było wprost gorąco!
Czujecie, że już bliżej lato, a co z tym idzie koniec roku szkolnego i wakacje?:)
 Dzisiaj o 17 byłyśmy z Kamą w parku. Większość spaceru szła na smyczy, bo dzieci i psy biegały, ale miejscami szła bez. Mam zdjęcia:




Nasłuchuje ptaków


Wszędzie oczywiście wchodzi mój paluch, ale co tam :D
Ma filmik, który nie ma na celu pokazaniu Kamy (chociaż można sobie popatrzeć) tylko nagranie pięknegvo śpiewu ptaków:)
Jeszcze wspomnę, że wtorek, środe i czwartek mam wolne(egzaminy gimnazjalne) i będzie więcej zdjęć ze spacerów:)
Pozdrawiam:)


2 komentarze:

  1. Tak, w końcu wiosna :) Ja też jeszcze nie mogę uwieżyć, że wiosna już jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna psinka ;) Ja ma 9 letniego spanielka, już niestety widać po niej upływ czasu...

    OdpowiedzUsuń