poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosno, ach to ty!

Witamy!
I po długich, długich oczekiwaniach wreszcie można powiedzieć Witaj WIOSNO!.
Mam parę zdjęć ze spacerów z zeszłego tygodnia. W czwartek, podczas największego deszczu ja z Kamą znalazłyśmy się w parku:). To co, że było mokro, było fajnie. Klamce też się podobało. Jestem już z niej dumna, że przychodzi na zawołanie. Myślałam, ze nigdy się u niej tego nie osiągnie!

Wczoraj tj. w niedzielę Kama była w parku dwa razy. Pierwszy raz poszłyśmy ok. 10, a drugi raz ok. 17.
Pogodna była cudowna! A jak było u was?
Spotkaliśmy też Milkę, ale Kama na zabawę ochoty nie miała:









To dam i mojego młodszego brata Wojtusia (9 msc)

Na większości zdjęć Kamy prawie nie widać, ale jak chodzi bez smyczy to nie daje rady zrobić zdjęcia://:D
I jeszcze jedno. Kamy na rajd ie brałam, bo jechaliśmy autobusem i może na następny pójdzie:)
Pozdrawiamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz