sobota, 9 marca 2013

Nic ciekawego, ale mam zdjęcia:)

Tak ja w temacie. Nic ciekawego w tygodniu się nie działo. 
Tylko Kamy mi trochę szkoda... Ma cieczkę, więc na spacery dłuższe nie wychodzi..
Wiem, wiem mogłaby,a le ja nie daje rady odganiać psów. Czy to dużych czy to małych.
A nikt inny z nią nie wyjdzie... Ale żeby ją ,,zmęczyć'' to jedno kółko robimy wokół podwórka, a drugie biegniemy. I codziennie dodajemy jedno kółko. Nie ze względu na Kamę, a na mnie:D  Dzięki mojej ,,super'' kondycji. No, więc to chyba wszystko.
A i zaraz poczytam sobie wasze blogi, tylko bieżące notki:)
Mam nadzieję, że nie przestaliście mnie czytać.
Dodawać notki i komentować będę raz w tygodniu, może więcej jeżeli znajdę czas, więc proszę nie gniewać się na mnie:).
Zdjęcia są sprzed 2 tygodni, gdy w powietrzu i na termometrze czuć było wiosnę, a teraz klapa:(





Taki podwórkowy piesek. Jest wpuszczany na noc do domu, ale cały dzień siedzi na dworze.

Bez smyczy:)

Bez smyczy:)


Ulubione zajęcie Kamy, gdy balkon jest otwarty. Tak zostaje jej tylko okno;



Chcę tak codziennie!


Pozdrawiamy:)

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia. Też bym chciała taką pogodę codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, ja też bym chciała tyle słońca :) A kondycją się nie martw, ja bym po pierwszym kółku biegania padła :P No, chodzenie to co innego - to kocham :)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku ale wy macie śliczną pogodę u mnie biało od śniegu :)
    śliczne zdięcia Kama jest po prostu urocza i mam zamiar wpadać tu częściej i zapraszam do mnie :)
    jamniczka.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń