piątek, 22 marca 2013

4 sprawy

Hej!
Dzisiaj mam 4 sprawy:)

1.  Sanatorium

W najbliższym czasie będę jechała do sanatorium. Dokładnie nie wiem kiedy, ale coś koło czerwca... I Kama będzie musiała zostać w domu. Sama... Tzn. z samymi rodzicami na 4 tygodnie....

2. Rajd i Miedwie

W kwietniu zabiorę Kamę na rajd - 14 km. Będzie miała całą cieczkę ,,wynagrodzoną''. Zastanawiam się czy da rade tyle przejsć:P Ale przecież to PIES stworzony jest do długodystansowych wędrówek:)
Miedwie to jezioro za moim miastem. Stargardem. Na początku kwietnia, po świętach pojadę z Kamą i moją przyjaciółką na Miedwie. Połazić. Na pewno jej się spodoba:D I zamierzam tam często jeździć. Jak już będzie cieplej. Tylko, że dojazd to tylko autobusem. Dam sobie radę z nią w autobusie, nie?
Usiądziemy z dala od innych ludzi (nie ugryzie, ale zaliże, a nie wszyscy lubią psy) i będzie ok.:)

3. Koniec cieczki już bliski:):):):):)

Moje serce ogarnia radość:D To już 19 dzień, psy za nami nie chodzą, a jak jakiś się przypałęta to nie próbuje na nią skakać. To już koniec. Jestem taka szczęśliwa.:):):):) Mam już dość tych ,,adoratorów''. Biorąc suczkę wiedziałam o cieczce, ale nie myślałam, że będzie to takie, że tak powiem traumatyczne przeżycie dla mnie:P.

4. Rekolekcje= dłuższe spacery

Poniedziałek i wtorek mam rekolekcje, a że cieczka się kończy to z Kamą wypuścimy się do parku. Potem w środę do szkoły, a od czwartku przerwa świąteczna.  Więc Kama się wychodzi. A tak przy okazji to zamierzam Kamie kupić 20-30m linkę, żeby poćwiczyć z nią przywoływanie:)
___________________________________________________________________________________
I to już wszystko. Dam zdjęcia. Domowe, bo na spacerach nie miałam jak ich robić. W poniedziałek chyba zrobię spacerową sesję:D
A ty co psa budzisz?


Kosteczka

Pozycja do głaskania

Prawdziwie wiosenny krajobraz. 21 marca

Pozdrawiamy;)

1 komentarz:

  1. To dobrze, że cieczka się kończy i wracaj do Kamy jak najszybciej ;) !

    OdpowiedzUsuń