sobota, 25 maja 2013

Okropna pogoda!

Cześć!
Dzisiaj u nas odkąd wstałam ciągle pada, ale to bez przerwy.
Zaraz będę musiała znowu iść z Kamą, a tu taka pogoda, a ona nienawidzi deszczu.Pewnie znowu będę musiała prosić ją żeby wyszła z klatki. Ehh.
Jeszcze uzupełnie poprzedniego posta:
Jak Kama przyszła do mojego domu to mój brat już był (miał 5 miesięcy). Na początku wszystko było ok, ba nawet bardzo OK. Z początku jak zapłakał to Kamcia od razu biegła do niego i patrzała co jest, przez jakieś pierwsze 2 msc, później raczej go ingnorowała, czasami polizała czy coś, a teraz jak do niej podchodzi to odrazu warczy i idzie gdzieś indziej.
Najgorzej jest jak go biorę, to Kama odrazu przybiega i mnie tyrta liżeitp., żebym tylko zwróciła na nią uwagę.
Zdjęć na razie nie daje, bo nie chcą się przesyłać:(
To będzie na tyle.
A jaka u was pogoda?

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Jest, w końcu mogę dodać komentarz ^^

    No cóż, ja miałam podobny problem - mój roczny brat dokuczający małemu Morowi... Wesoło nie było, ale ja i tata zaczęliśmy odwrażliwianie - najpierw ja bawiłam się z Morem jakieś 30m od malucha. Potem 25m, 20m... itd. Pojawienie się dziecka ZAWSZE oznaczało nagrodę - najpierw ode mnie, a potem już były uszy wędzone i żwacze bezpośrednio od malucha :) Oczywiście rzeba wszystko robić stopniowo, powoli, bo gdy się na bardzo zagalopujemy trzeba będzie wrócić do samego początku. Jeśli mogę coś jeszcze dodać, to to, żeby dziecko NIGDY nie podchodziło do posłania Kamy - to ma być JEJ i TYLKO JEJ azyl, do którego TYLKO ONA ma wstęp.

    Mam nadzieję, że pomogłam ;)
    Pozdrowionka od W&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam młodszego rodzeństwa, ale mam za to starsze ...
    U nas pogoda zmienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już od paru dobrych dni czekam aż w końcu będzie słonecznie i wraz z Baddy'm będziemy mogli spacerować podczas gdy słoneczko będzie świeciło.dzisiaj się dosyć poprawiło bo ostatnie dni były tylko deszczowe,silny wiatr i zero słońca.! dzisiaj z rana były opady jednak o dziwo potem wyszło słońce,potem znowu padało i teraz znowu jest słońce. :D zwariowana pogoda.! jednak lepsze to niż żeby cały czas padało.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas taka pogoda przez caly tydzien xD
    U mnie z rodenstwem problemu nie ma ^^
    Pozdrawiam <3
    A&T ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas padało ale już dziś nie pada lecz dalej jest zachmurzenie :P
    PS W tym wydaniu Przyjaciela Psa jest opisane w "temacie miesiąca" jak zbudować odpowiednią relację z dzieckiem i psem - może tam znajdziesz jakies porady ?

    OdpowiedzUsuń