wtorek, 7 maja 2013

5 miesięcy:)

Kolejna rocznica odkąd mam Kamę:)
 No napiszę tylko, że to już 5 miesięcy:P
Nie będę nudzić, że zleciało ja jeden dzień, wydaje się jak bym ją miała całe życie itp. , bo to było w rocznicy na 4 miesiące:D

Chcę wam podziękować za zgłoszenia do konkursu!
Można przysłać więcej niż jedno zdjęcie.

W tym konkursie nie będzie nagród, ale w następnym postaram się przysłać zwycięzcom jakieś szarpaki czy akcesoria dla psa :D
No to ZAPRASZAM do udziału w konkursie i to tyle:)

Pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. Z tejże okazji życzę Wam z Sashą wielu sukcesów, jak i samych przyjemności na dalszej drodze wspólnego życia !

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak CZAS LECI.! nim się obejrzysz przeleci rok,a potem dwa i tak dalej. :)

    jak dobrze że niemal przy każdej notatce przypominasz o konkursie bo gdy mam niby zabrać się za szukanie zdjęć zawsze jakoś mi to wypada z głowy,otworzyłam już album ze zdjęciami Baddka i szukam jakiś śmiesznych fotek.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko to zleciało. Mania już ma 10 mies. i niedługo rok :))

    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi 4 lata zleciały jak jeden dzień :P Jednak cóż mi po 4 latach wspólnego życia, jak Moro i tak ma mnie gdzieś? No dobra, dobra - żalić się nie będę :d Życzę Ci wielu wspólnych przygód i wrażeń, dalszego poznawania siebie nawzajem i... i nie wiem czego jeszcze :P Żeby Kama spełniała Twoje oczekiwania, a Ty jej ;)
    Pozdrowionka: W&M

    OdpowiedzUsuń