niedziela, 5 maja 2013

Po długim weekendzie powrót docodzienności. O wszystkim i o niczym.

Z dzisiejszego spaceru.
I tak po długim weekendzie z powrotem do szkoły:(
Ale pocieszeniem jest to, że już niedługo wakacje. Ja  już nie mogę się doczekać!:)
Zapraszam do udziału w konkursie. Więcej informacji po prawej stronie bloga.
A jak nam dzisiaj minął dzień?
Nic specjalnego. Od 11 do 13 byłyśmy w parku i to tyle...
Z dzisiejszego spaceru.
Klamka teraz leży koło okna i wygrzewa się na słońcu:P
Jak mi się nie chce wracać do szkoły:(:( Było już tak dobrze... Ale przecież za dokładnie 24 dni jadę i nie będzie mnie miesiąc...

Zastanawiam się jak ona beze mnie wytrzyma, a jak ja bez niej? Ona jest do mnie ze wszystkich domowników najbardziej przywiązana. Chodzi niemal za mną krok w krok. Ale da radę, nie? Na pewno da!

Podoba wam się nowy wygląd bloga? Zaparszam do udziału w ankiecie.
Pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. ja jestem w trakcie poszukiwań śmiesznego zdjęcia,jak znajdę na pewno wyślę.! :D
    spacerek w parku na pewno udany,my również dziś trochę byliśmy w parku,a potem w lesie razem zeszło nam to 3h.

    pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udział weźmiemy ;)
    Ja też nie chcę iść do szkoły ;(
    Ale co jest pocieszające bez weekendów i dni wolnych do wakacji zostało TYLKO 37 dni ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie chcę iść do szkoły. Ale niestety... Właśnie się szykuję tylko włączyłam komputer i odwiedziłam kilka blogów- dla pocieszenia.
    Pozdrawiamy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komu się chce iść do szkoły? x] Ja dzisiaj ledwo się podniosłam z łóżka. Eh, jeszcze trochę Eko, bądź silna.
    Pozdrawiamy! E&F.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikomu nie chce się uczęszczać do szkoły. Szczęscie, że mam jeszcze 2 dni wolnego, bo u mnie 4 klasiści piszą matury :D Jaka to wielka radość, ale kiedy myślę, że muszę się uczyć na sprawdziany to krew mnie zalewa ;/

    Pozdrawiamy i zapraszamy : pamietniksashy.blogspot.com
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń