wtorek, 28 maja 2013

Do zobaczenia w czerwcu!

Hej!
Jutro (29.05.2013r-środa) wyjeżdżam i nie będzie mnie do 25.06.
Nie będzie też notek.
Postaram się komentować wasze blogi, ale nie obiecuję - nie wiem czy mój telefon mi na to pozwoli. Więc nie obraźcie się na mnie. Jak wrócę postaram się nadrobić zaległości.
 Nie wiem ja sobie poradzę bez Kamy... Będzie ciężko ale obie damy radę:)!
Kama teraz śpi sobie na dywaniku i nie ma pojęcia, że jutro powiem jej papa jak zwykle i wrócę dopiero za miesiąc..
To już nie przedłużam i idę się dopakować!

No to będzie na tyle.
Proszę,nie zapomnijcie o naszym blogu (moim i Kamy) i czekajcie na nas!

Pozdrawiamy i miłego długiego weekendu życzymy..

4 komentarze:

  1. Szkoda ;(
    Bedziemy czekamy na powrot ;p
    Pozdrawiamy <3
    A&T ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać na notki, ale Kamcię może gdzieś spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno o Was nie zapomnę,będę czujnie czekać na notatkę.! *__*
    wytrzymaj jakoś bez Kamy,na pewno będzie trudno ale dasz radę.!
    trzymaj się.!
    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń