środa, 22 maja 2013

O zazdrości Kamy w środku tygodnia.

Ostatnio ciągle się żale, ale co tam:D
Kama jest bardzo, ale to bardzo zazdrosna o mojego młodszego brata-Wojtka.
Nie żeby na niego warczała czy coś, ale jak tylko ja podchodzę do niego, biorę go na ręce to ona od razu siedzi przy mnie i ,,tyrta'' mnie nosem żebym ją głaskała. Młody nie ma prawa podejść do jej posłania, bo odrazu ,,mruczy'', nie szczerzy zębów tylko powarkuje.
Co o tym myślicie? Ja uwazam, że ona myśli, że on jest najniżej w hierarchii i to dlatego...
Oczywiście nigdy są sam na sam, bo wiecie...

Pozdrawiam..

5 komentarzy:

  1. Mam coś podobnego... Sama nie wiem co robić ;pStaram się ją upominać i głaskać żeby nie czuła się gorsza ale nie wiem czy dobrze robię xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę ,że powinnaś popracować z Kamą i z Twoim bratem tzn. napisz w jakim wieku on jest żeby można było wymyślić jakieś ćwiczonka ;)
    Co do tego - " Co o tym myślicie? Ja uwazam, że ona myśli, że on jest najniżej w hierarchii i to dlatego... " teoria dominacji została już dawno obalona raczej kieruj się metodami pozytywnymi :)
    Pozdrawiamy Bona&Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. braciszek zapewne się niedawno urodził tak.? znam wiele przypadków gdzie po urodzeniu się nowego członka rodziny pies jest niesamowicie o niego zazdrosny.trzeba nad tym pracować by pies nie uważał dziecka za intruza.rodzeństwa nie mam jednak Baddy gdy odwiedzają nas dzieci jest wręcz uradowany.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam radę.. Kiedy pies warczy nie głaskaj jej (możliwe, że tak właśnie robisz), bo wtedy ją nagradzasz, a jej mózg koduje to jako dobre zachowanie. Tak samo rób kiedy ona szturcha cię nosem - nie głaskaj. Wiem, że pies jest ważny, ale nie może ''zawładnąć'' domem. Musisz ją kontrolować ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  5. Milka też jest często zazdrosna. Przeważnie o inne psy:( Martwi mnie to, bo mogą się popsuć jej stosunki z innymi psiakami.
    Pozdrawiamy:D

    OdpowiedzUsuń