środa, 1 maja 2013

Po wycieczce.

Już jesteśmy po naszej ,,wielkiej'' wyprawie! :D
O 9.32 miałysmy autobus,  a z powrotem o 13.36.
Kamie raczej się podobało, mi też. Połaziłyyyśmy, poleżałyśmyyyyyyy. Było ok.
Kama do wody weszła raz,a le za to jak:D
Wlazła po patyk, ale szła jak połamana, jakby nie chciała dotknąć wody:P
Większość czasu  obok wody przeleżała to na piasku to na trawie!
W lasku trochę pobiegała, a na polanie leżała obok mnie i wlatywała co troche do lasu.
Jestem z niej dumna, bo bardzo się mnie pilnuje!
Spotkałyśmy również baaaardzo natrętnego psiaka. Otóż, gdy szłyśmy do lasku przyczepił się do nas piesek (jeszcze szczeniakowaty) jack russel terrier, bez właściciela. Kama na początku pobawiła się z nim, ale później nie miała już ochoty, a ten cały czas za nią lazł. Warczała na niego, a ten nic! Dopiero po jakichś 10 min. przyszli po niego właściciele. Przeprosili mnie i mówili do siebie, że muszą załatać tą dziurę w płocie (!).
Czekajcie czy tylko ja nie rozumiem? Wiedzieli, że maja dziurę w płocie, a wypuszczali psa?
 Klamcia podróż autobusem zniosła dobrze. Za pierwszym razem nie chciała siedziec przy mnie tylko chodzić po autobusie, ale jej nie pozwolilam i trzymałam siłą. Za drugvim razem była grzeczna!
To będzie na tyle. Nie dodam zdjęć, ponieważ przez google+ nie mogę przesłac:(
Spróbuję później lub jutro.
Pozdrawiamy.


4 komentarze:

  1. My też dzisiaj byłyśmy na wycieczce :)
    Widzę, że się wszystko udało, mam nadzieję, że zdjęcia się szybko pojawią :)

    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro spacer sie udal to zyczymy takich kolejnych ;*
    Pozdrawamy i zapraszamy do nas ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pewnie było fajnie ;)
    Ze strony tych właścicieli było nieodpowiedzialne, nie załatać dzióry i wypuścić psa ... Przecież mogła mu się stać krzywda ...
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka była u Was pogoda.? u nas dzisiaj nie zbyt ładnie,oczywiście dlatego że jest wolne od szkoły.przez ostatni czas tak jest że np. w niedziele lał deszcz niesamowicie,a gdy w poniedziałek szło się do szkoły było pięknie.no super wycieczka.! ;D oby takich więcej... również nie rozumiem tych ludzi,jak można wypuszczać psa wiedząc że w płocie jest dziura.?! mój biszkopt też dziś popływał z 4 psimi przyjaciółmi.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń