czwartek, 2 maja 2013

Zdjęcia z Miedwia.

Nareszcie udało mi się dodać zdjęcia. Od 17 wczorajszego dnia je zgrywałam i się udało!!!
To jeszcze nie wszystkie, ale większość. Te pozostałe będę dodawała do innych postów.
To ten pies, który się do nas przyczepił:
Tak Kama jadła  psie chrupki.
Głaaaszcz mnieeeeeee!









Krajobraz. Kama się wcięła:P

 O i wczoraj też nie napisałam co Kama wyprawiała jak zobaczyła wiewiórkę. Zaczęła biec, a jak wiewiór wskoczył na drzewo to Kama chciała za nim:D
O naszej wyprawie można przeczytać post wcześniej (niżej).
Pozdrawiamy:)

3 komentarze:

  1. Kama pewnie się bardzo fajnie bawiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, widać, że Kama lubi taki wypoczynek :)

    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jej zdjęcia są extra.! najbardziej mi się podoba to z krajobrazem,cudne jest.! *.* a psinka która za Wami pobiegła na prawdę ładna,zdjęcie z podpisem 'głaszcz mnie' fajne.! widać że Kama to wielki pieszczoch.

    pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń